Постійна експозиція як інструмент реклами меморіального музею. На прикладі колекції Історико-меморіального музею Михайла Грушевського у Києві: Виступ Дарії Сухоставець
Музично-меморіальний музей Соломії Крушельницької у Львові
Постійна експозиція як інструмент реклами меморіального музею. На прикладі колекції Історико-меморіального музею Михайла Грушевського у Києві: Виступ Дарії Сухоставець.
Постійна експозиція як інструмент реклами меморіального музею. На прикладі колекції Історико-меморіального музею Михайла Грушевського у Києві: Виступ Дарії Сухоставець на науковій конференції “Меморіальні музеї сьогодні: специфіка фондової, експозиційної та виставкової роботи” (Музично-меморіальний музей Соломії Крушельницької у Львові, 17-18 листопада 2016 р.)